donderdag 6 oktober 2011

Beste H&M




Beste Hennes en Maurits,

Dinsdag 30 augustus deed ik mijn bestelling bij jullie, dat is inmiddels al weer zevenendertig dagen geleden. Zevenendertig! En dan te bedenken dat webwinkels zoals Wehkamp en Bol.com alles de volgende dag bij je komen afleveren, terwijl die ook nog  een veel groter assortiment hebben. Ik snap het niet, waar gaat het mis bij jullie? Volgens mij boeit die webwinkel jullie gewoon niet zo. Zelfs als ik 30 oktober op asos.com had besteld, een webwinkel in Engeland met een héél groot assortiment had ik mijn spullen al twee weken binnen gehad. En dat komt uit het buitenland! Waarom kunnen jullie dat dan niet? Nee, service kan ik het niet noemen. Ik bestel op jullie website omdat er hier geen H&M om de hoek zit. Inmiddels had ik mijn spullen nog eerder gehad als ik naar jullie vestiging in Leeuwarden was komen kruipen! Als mijn pakje ooit nog aankomt, is dat het allerlaatste pakje, want ik ben niet van plan ooit nog wat bij jullie te bestellen!

Niet zo'n heel vriendelijke groet,
Ariska

21 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat je 30 augustus bedoeld?
    Maar ik ben het met je eens, H&M heeft vreselijke service! Het duurt altijd belachelijk lang voordat pakketjes aankomen. Toch kan ik het niet laten om er te bestellen! (a)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @oma, @tineke

    Oeps, haha beetje in de war. Ik verander het gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor alleen maar nare dingen over de service van H&M, dus ik durf er niks meer te bestellen haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het heeft bij mij wel eens nog langer geduurd, maar als je het na volgende week nog niet hebt ga je over me heen, haha. ;-) Ik heb ook weer besteld maar misschien ga ik 'm annuleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoor er weinig positiefs over, maar ik heb er geen last van want ik koop eigenlijk nooit dingen online :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik hoor wel vaker dit soort dingen over de H&M, slechte service!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie vaak leuke dingen op de webshop van H&M, maar elke keer zie ik weer van een bestelling af, omdat ik geen zin heb om 2 maanden te wachten..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb je al een mail gestuurd om te vragen waar je bestelling bleef? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Sanja ik denk dat ze misschien gisteren mijn berichtje hebben gelezen, want vandaag kreeg ik mijn pakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh vervelend zeg! Ik heb nooit zo'n last van de lange levertijd van H&M. Soms duurt het wel 1/2 weken eer hij komt, maar daar heb ik vrede mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Precies, ben het zo met je eens! Ik heb laatst iets besteld en het kwam gewoon 4 weken later. Mijn zusje had zich zo verheugd op die bestelling, want ze had een prachtig jurkje besteld. Krijgt ze ineens een bondmuts, wtf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Uch, echt niet prettig zeg. Thankgod bestel ik niet bij de H&M

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer:(
    Ik hoopp nog dat die aankomt voor je..

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ik vind het zo stom dat het bij de H&M altijd zo lang duurt. Misschien de volgende keer maar naar Leeuwarden kruipen inderdaad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. " Inmiddels had ik mijn spullen nog eerder gehad als ik naar jullie vestiging in Leeuwarden was komen kruipen!" Haha, oei, da's wel ernstig. Ik hoor inderdaad ook vaak dat het super lang duurt voordat de spullen aankomen, en dat je geen reactie krijgt als je ze daadwerkelijk een bericht stuurt met de vraag hoe het nou zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Duurt altijd lang he, die pakketjes bij H&M! Ik vind het ook heel irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. woow dat is echt vreselijk lang!
    ik zou echt pissig zijn :$

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kreeg laatst een vest van de nieuwe collectie van 30 euro i.p.v een shirtjes uit de sale van 5 euro. Mazzeltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aha dan ben ik niet de enige. Vreselijk vind ik de levertijd (en service) van de H&M. Het is dat ze zulke leuke dingen hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo mee eens! Die levertijd van de H&M is echt horrible. Net als de kwaliteit van sommige dingen die ze verkopen (met nadruk op sommige, want andere dingen zijn wel weer goed).

    BeantwoordenVerwijderen