maandag 2 april 2012

De antwoorden deel 2


Jullie hebben mij een tijdje terug heel wat vragen gesteld. Dit is deel 2 van de antwoorden, binnenkort komt het laatste deel online :)

Als je alles kon worden, wat zou je dan voor baan willen hebben?
Zeer moeilijk. Vroeger wilde ik altijd dolfijnentrainer worden, in mijn 'dolfijnenmeisjesfase'. Maar nu... Hmmm. Ik denk dat ik het wel heel leuk zou vinden om zo'n eigen (boeken)winkeltje in mijn bezit te hebben met allemaal spulletjes die ik zelf heel mooi en leuk vind. Een zelf ingericht winkeltje. Dat lijkt me wel heel erg leuk om te doen. Of een eigen restaurantje/bakkerij ofzo met allemaal heerlijk geurende kruiden en etenswaren. (Hmmm, en dan op het Engelse platteland, in een leuk dorpje waar mensen dan speciaal heen gaan voor mijn winkeltje *droomt helemaal weg*)
Waar zou je nog eens naartoe willen (vakantie)?
Ik wil heel graag nog een keer naar Schotland/Ierland toe en naar een plek waar je het noorderlicht kunt zien (ik denk Zweden, want daar komt de Ikea vandaan, en Pippi Langkous, daar moet het wel goed zijn. Haha)  Verder wil ik heel graag nog een keer naar de plek waar de zee écht blauw is, zo mooi aqua/azuurblauw. Ik heb zo'n blauwe zee alleen nog maar op plaatjes gezien, en de zee hier is grijs/groenig en niet echt mooi om naar te kijken. 
Hoe ziet jouw ideale man/partner eruit en wat voor eigenschappen moet ie bezitten?
Hij moet lief en grappig zijn en een beetje slim (ik denk dat het heel moeilijk gaat worden om een relatie te krijgen met iemand die je de hele tijd alles moet gaan uitleggen) en als ie dan ook nog knap is, is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Wat is je allergrootste droom (ook al is ie nog zo onrealistisch :) ?
Hier heb ik heel lang over na moeten denken, en toen kwam ik tot de conclusie dat ik niet echt een allergrootste droom heb. Wel allemaal kleine dingetjes, maar niet iets extreem groots. Overigens lijkt mij het heel fijn om te kunnen vliegen, en te kunnen zwemmen zonder je adem te hoeven inhouden. En dan urenlang door de oceaan zwemmen en allemaal vissen en dolfijnen tegen te komen. Ik ben erg gefascineerd door water en de onderwaterwereld. (stiekem ben ik gewoon de kleine zeemeermin die haar staart weer terug wil. Haha.)


Zou je later ooit overwegen om aan jezelf te laten "prutsen" ? 
Overwegen misschien, om vervolgens niet te doen. Veel mensen laten wat aan zichzelf prutsen omdat ze ontevreden zijn met hun lichaam, maar dat is vaak psychisch dus ik denk niet dat je dat oplost door iets chemisch in je lichaam te stoppen, of om er vet uit te halen. Daarnaast denk ik dat het gewoon niet gezond kán zijn om jezelf te laten inspuiten met botox, of je borsten te laten vergroten met (lekkende) implantaten... 


Waar zou je het liefste wonen?
Op een plek waar ik me thuisvoel, waar er groen is en waar veel zonlicht binnenkomt. Ik vind Nederland wel een fijn land, maar bijvoorbeeld Duitsland is ook prachtig en Engeland ook. Eigenlijk weet ik gewoon nog niet waar ik ga wonen. 

7 opmerkingen:

  1. Als jij nou zo'n winkeltje/restaurantje begint, dan kom ik heel vaak langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat grappig, ik denk ook wel eens na over een boekenwinkel met een klein café erin waar mensen allerlei lekkere baksels en (warm) drinken kunnen verorberen! Misschien is dat gewoon een veel voorkomend idee bij mensen, maar toch :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt mijn droom gejat!! Een schotse tearoom. Of Engels. In elk geval veel thee en gebak. ;-) En sandwiches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat winkeltje/restaurantje komt me bekend voor, dat wou ik ook altijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen