dinsdag 27 maart 2012

Bijna

Bijna - bijwoord: nog net niet helemaal. 
Ja, het is er één, een echte blogpost. Zomaar. Uit het niets. Tussen het maken van mijn schrijfplan voor Nederlands en het lezen van mijn economiesamenvatting door, heb ik toch nog een gaatje gevonden om wat te schrijven. Een klein gaatje weliswaar, maar toch, een gaatje.

Het is onvoorstelbaar hoe snel de tijd gaat op dit moment, de weken vliegen voorbij. Ik ben bijna jarig, ik doe bijna examen, ik ben bijna klaar! Maar voordat deze bijna's zijn verdwenen moet ik er toch nog eventjes hard aan het werk. Ik zou van alles willen schrijven, vele foto's willen maken en met jullie delen, maar ik heb er helaas de tijd eventjes niet voor.

Maar zoals ik zei, ik ben bijna klaar (waarbij je de nadruk legt op de 'ij' in bijna en hem heel erg uitrekt), ik ben vijf lettertjes verwijderd van mijn eindexamen en misschien wel een prachtig diploma. En daarna ga ik weer net zo vrolijk verder met het schrijven van blogposts als 'vroeger'. (Waarschijnlijk word ik dan zelfs zo wanhopig van alle tijd die ik heb, dat ik elke dag ga schrijven en dat jullie het binnen de kortste keren zat zijn. Haha.)

Bijna...

ps. en na dat examen wil ik heel graag de bloggermeeting bijwonen, wil je ook? Kijk dan even op de blog van Marc of Linn


8 opmerkingen:

  1. Ik wilde al b ij n a bellen hoe het met je ging, geen blog etcetera.....

    maar gelukkig is er nu een nieuwe blog.

    Het was dus tijdgebrek.

    Zet 'm op he,

    liefs,
    Oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijna... heb je daar al eens niet eerder een blog over geschreven? Op je oude blog misschien? *deja vu*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar stond me ook al iets van bij, maar weet het niet zeker. ;)

      Verwijderen
  3. Nog even volhouden, je kunt het! Gelukkig voor jou en Kim komt de hele maand mei trouwens niet goed uit voor mij, dus naar alle waarschijnlijkheid kunnen jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik begon me al bijna druk om je te maken. Ishe grapje. Succes nog met de laatste loodjes. En ik ben ook wel down met de bloggersmeeting!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, de tijd gaat inderdaad snel, voor je het weet, heb je een diploma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet nog maar even van de tijd op je middelbare school, het is zo voorbij. Ik ga ook naar de blogmeeting.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet er maar lekker van :) Ik vond het jammer dat ik van de middelbare school af ging. Dan begint het 'echte leven' :P
    MAar ik moet toegeven. Student zijn is ook heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen