woensdag 24 augustus 2011

Quotes

Tijdens mijn zoektocht naar goede  plaatjes voor bij mijn artikelen kom ik vaak meer leuke plaatjes tegen dan dat er in het artikel zelf passen. En vaak hebben de plaatjes dan niet zo heel veel te maken met het artikel maar ze zijn wel heel leuk, dus sla ik ze op. Nu heb ik dus een computer vol leuke plaatjes maar ik doe er niet zo heel veel mee. Hier dus een paar plaatjes die ik wel geweldig vind, maar niet in mijn andere artikelen passen. Enjoy! En, oh ja, zoals gewoonlijk komen de plaatjes van weheartit.


Ik word echt extreem vrolijk van dit plaatje!


 









8 opmerkingen:

  1. Ik herken dit, ik heb ook mappen met 'plaatjes 2007', 'plaatjes 2008' etc., alle plaatjes die ik mooi vond sloeg ik een tijdje op en nu heb ik heeeel veel mooie plaatjes! Alleen doe ik er inderdaad niks mee haha..dat plaatje met die iPodsongs is trouwens ook herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk. Ik sla niet zovaak plaatjes op, alleen soms als ze echt interessant zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik zie ook heel veel leuke plaatjes voorbijkomen (die ik nergens voor kan gebruiken), maar die sla ik meestal niet op. Maar leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik heb ook ZO VEEL plaatjes! En allemaal onder het mom van 'Oh, misschien heb ik die ooooit nog eens nodig bij een blog.' Nou niet dus. Ik kijk er soms naar als ik me verveel maar meer doe ik er ook niet mee haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die van de ipod is te herkenbaar :')

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De vijfde doet me denken aan Nietzsche: "what does not kill me, makes me stronger". :)

    BeantwoordenVerwijderen