vrijdag 11 februari 2011

Weekend.


Weeeekend! En voor mij is dit weekend extra weekenderig want ik hoef niets. Niet te werken, ik heb geen toetsweek volgende week, gewoon een keer lekker weekend (dat mocht zo onderhand ook wel weer eens.) Ondertussen is mijn Konichito kettinkje waar ik een tijdje geleden over schreef al lang en breed binnen, zoals te zien is op de foto. Ik draag hem tot nu toe elke dag zodat ik toch altijd een klein fototoestel bij me heb, wat helaas geen echte foto's kan maken ook al maak ik wel de hele tijd dat soort bewegingen en geluiden. (*strike a pose* *klikklik*)
Ik ga nu heerlijk genieten van mijn vrije namiddag om er morgen eens lekker op uit te trekken met mijn fototoestel, want die is de laatste tijd ook een beetje verwaarloosd shame on me.


Prettig weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten