maandag 21 februari 2011

Light!




And then there was..... LIGHT!
Per toeval kwam ik de 'bulb'instelling op mijn camera tegen. Deze instelling zorgt er voor dat je zolang je het knopje ingedrukt houd de sluiter open blijft. Ik heb de hulp van mijn zusje  en een fietslichtje maar even ingeroepen om te experimenteren met deze functie. We kwamen er al snel achter dat, omdat je in de lucht schrijft/ tekent, je niet precies weet waar je ongeveer bent dus vaak over iets wat je al eerder hebt getekend/geschreven heen gaat. Ook moet je in spiegelbeeld tekenen/schrijven. En daarnaast moet je ook ongeveer weten hoe groot het vlak is waarin je kunt schrijven/ tekenen met het lichtje. Al met al hangt het resultaat dus grotendeels van toeval af, toch zijn er wel een paar leuke foto's uitgerold. Dus hier een paar foto's van het resultaat. 


Smile! (als je je hand voor het lichtje houd als je hem
verplaatst hoef je niet per se aan elkaar vast te schrijven/tekenen)

zo ziet het er uit als je het licht aan laat.
(mijn zusje is hier haar naam aan het schrijven, rarara hoe heet ze?)

Hartje


Mijn poging tot het schrijven van '<3 Maxi'... 

Oeps, verkeerde S

Zo is ie goed :)

Mijn moeder waagt ook een poging.

Ik en mijn zusje (en later zelfs mijn ouders) hebben heel veel lol gehad met het fotograferen, zeker een aanrader om een keer te proberen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten