maandag 20 februari 2012

Omdathetnueenbeetjedrukismaarwelbijnavakantie

Het is druk, ik geef het toe, en alle mensen die zeiden dat de zesde heel snel voorbij gaat hebben ook gelijk. Over anderhalve maand word ik gewoon al achttien, ik heb mijn eerste dreigbrieven van duo al gekregen, en voor ik het weet doe ik gewoon eindexamen. Bijna. En terwijl ik dit typ hoop ik aan de ene kant dat het heel snel zover is, en aan de andere kant dat het nog een hele tijd duurt!

Ondertussen vermaak ik me prima met het opmaken van mijn PWS terwijl ik de radio hard aan heb staan, het kijken van series en het lezen van boeken. Het maken van huiswerk, het wandelen met de hond en het eten van ongezond voedsel. Deze week er nog even tegenaan en dan begint de vakantie! Een hele week die nog helemaal leeg en open is waarin ik nog van alles kan gaan doen. (zoals bijvoorbeeld het lezen van een Duits boek, daar moet ik zo onderhand toch écht eens mee beginnen!)

What have you been up to?

6 opmerkingen:

  1. Drukke tijd inderdaad! Ik hoop dat het lukt met je pws, vast wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zesde is inderdaad een drukke tijd. Vooral zo rond het einde van je PWS, als de leraren ook beginnen over examenbundels enzo. Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met alles wat je nog moet doen! De zesde is inderdaad zo voorbij.
    En wat ik doe? Ik ben ook druk bezig met studie, maar gelukkig vind ik het wel leuk :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zesde ging bij mij ook snel. De eerste paar maanden erg langzaam, maar dan opeens...BAM eindexamen. Succes met je PWS!

    BeantwoordenVerwijderen