zaterdag 2 april 2011

Schaar in mijn haar!

Het heeft even geduurd, maar hier zijn dan eindelijk de foto's van mijn 'nieuwe' haar. Het duurde zo verschrikkelijk lang omdat ik ziek werd, zoals te lezen valt in mijn vorige post, en toen ik vandaag foto's zocht van mijn 'oude' haar ik niets beters kon vinden dan de verschrikkelijke foto in het midden. Die foto hebben we gemaakt op school voor maatschappijleer, als campagnefoto, en ik vind hem niet echt mooi, maar je kunt in ieder geval goed zien hoe mijn haar ongeveer elke dag zat. Gewoon in een simpel half staartje naar achteren. Af en toe afgewisseld met een schuifspeldje met een vlinder of en bloem erop, maar nooit los, ondanks het feit dat iedereen riep dat mijn haar er los veel mooier uitzag. 

Woensdagmiddag toen ik in de kappersstoel zat, en de kapster vroeg wat ik wilde heb ik gezegd dat ik 'iets anders wilde'. Iets met een schuine lok of pony en misschien een stukje eraf. De kapster zei dat we maar gewoon zouden beginnen, en dat ik in het midden wel ergens aanwijzingen kon geven.En toen begon ze met knippen. Toen ik eindelijk klaar was moest ik wel even goed in de spiegel kijken, en ik kon ook nog niet zeggen of ik het wel leuk vond of niet. 'Het is anders', wist ik er uit te gooien. De kapsters waren het erover eens dat het me heel goed stond, en toen ik thuis was vonden mijn ouders dat ook, en de dag er na op school heb ik geloof van de halve school te horen gekregen hoe leuk mijn nieuwe haar is. Zelf moet ik er nog steeds verschrikkelijk aan wennen. Bij elk glimmend oppervlak, kijk ik naar mijn spiegelbeeld en denk ik 'ben ik dat?'. Ook is het een stuk korter, maar nu ik al een paar dagen met het kapsel rondloop, denk ik toch wel dat ik het leuk vind. (vooral als ik het verschil zie met de foto hierboven :)

Wat vinden jullie, volgende keer weer laten groeien of de pony houden?

5 opmerkingen:

  1. Ik kan de foto jammergenoeg niet zien ;[

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @I-Lovecosmetics: Wat raar. Ik heb hem er voor de zekerheid opnieuw ingezet, kun je hem nu wel zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey!

    Hehehehe....eindelijk!

    EN het is inderdaad supermooi, zoals Oma al tegen me gezegd had.
    Heel eh...volwassen...
    ik denk dat ik het zo het best kan omschrijven.
    Heel erg mooi!
    Je gezicht komt echt veel mooier uit!!!

    WOWIE!!!

    x -ikwilookzulkmooilanghaaralsjijmaardanwelgraaginéénnachtaangegroeidzegmaar- Chrisjuh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja nu kan ik het zien, erg mooi! Staat leuk bij je gezicht, en je hebt een mooi haarkleur zeg ^_^!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er mooi uit, i say; keep it! :D

    BeantwoordenVerwijderen