donderdag 27 januari 2011

Homemade III & IV

de van-alles-en-nog-wat-restjes-opmaak-taart
Ook de vorige twee zondagen heb ik niet stilgezeten en weer eens lekker gekookt voor mijn huisgenoten. Deze keer stonden er op het menu: een prei-(dat moest op)-ei-tacokruiden-wrap-gehakt-slagroom-tomaat-mais-kaas-taart uit de oven. Die echt veel lekkerder was dan dat ie klinkt (ik heb nu al door dat ik gek ben op ovengerechten, dan heb je tussendoor namelijk ook nog tijd om ander dingen te doen) En de andere zondag stond er een witlof ovenschotel op het menu met champignons, ui en tijm wat na een tijdje echt heerlijk begon te ruiken. In januari alleen heb ik dus al vier nieuwe gerechten leren koken, en eigenlijk is koken gewoon hartstikke leuk! (misschien heb ik wel een nieuwe hobby gevonden)

De witlof ovenschotel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten